Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
  • Αυτοματοποίηση

    Η είσπραξη τιμολογίων άλλαξε! Με το PayByBank αυτοματοποιούνται όλες οι συναλλαγές και εξοικονομείτε κόστος και χρόνο.

    Το PayByBank λύνει τα χέρια στις εταιρείες προμηθευτές αλλά και στους πελάτες τους, προσφέροντας όλα τα οφέλη της αυτοματοποίησης στις εταιρείες αλλά και ευκολία και ευελιξία στους πελάτες.

Αυτοματοποίηση με το PayByBank σημαίνει

 

Εξοικονόμηση κόστους διότι μειώνονται οι ανθρωποώρες

To προσωπικό σας δε χρειάζεται να απασχολείται πλέον με τον έλεγχο και την πληρωμή των τιμολογίων. Το ERP ή το λογιστικό σας πρόγραμμα ενημερώνεται αυτόματα για τις εξοφλήσεις των τιμολογίων και έτσι αποφεύγονται τυχόν λάθη που ενδεχομένως γίνονται με τις χειροκίνητες διαδικασίες.

 

Αυτόματη ταυτοποίηση εισπράξεων και τιμολογίων

Δίνεται η δυνατότητα για άμεσο συμψηφισμό των απαιτήσεων με τις αντίστοιχες εισπράξεις. Έτσι, μπορούν να συσχετίζονται όλες οι πληρωμές την ίδια στιγμή και χωρίς περαιτέρω διαδικασίες. Η επιχείρηση γνωρίζει άμεσα ποια τιμολόγια έχουν εξοφληθεί και ποια είναι σε εκκρεμότητα. 

 

Σύνδεση με το backoffice (ERP, λογιστικό πρόγραμμα)

Το PayByBank συνδέεται με το backoffice σας και σας βοηθάει να έχετε τον απόλυτο έλεγχο του ERP σας και του συστήματος τιμολόγησης. 

Επικοινωνία

Είμαστε εδώ για ότι χρειαστείτε

 

 Μενεκράτους 11, 116 36 Αθήνα

 

 210 900 5000 & 800 100 20 20 Δωρεάν από σταθερό

 

 info@paybybank.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας

Συμφωνώ να λαμβάνω Newsletter

abovefooter invoices

Βρείτε απαντήσεις σε όλες τις ερωτήσεις σας

Μάθετε περισσότερα